2014. augusztus 2., szombat

DIY fürdőbomba

Sziasztok :)

Levendulás




A múltkor kedvem támadt egy kis relaxálós fürdőhöz. Nagyon szeretem az olyan fürdőgolyókat amiktől illatos lesz a víz, de elég drágának találom őket. Ezért készítettem házilag. Már több verzióval próbálkoztam, különböző illatosítással, de az alaprecept ugyanaz.





  • 100 gramm szódabikarbóna
  • 50 gramm citromsav
  • 50 gramm keményítő
  • 40 gramm kókuszolaj (érdemes pontosan kimérni, mer ennyitől lesz tökéletes az állaga)
  • kb 20 csepp illóolaj (ízlés szerint lehet kevesebb/több)


Rózsás

A száraz összetevőket összekevertem, majd a kókuszolajat megolvasztottam és abban elkevertem az illóolajokat. A mostani két verziót szárított virágokkal is megbolondítottam, a levendulásat szárított levendulavirággal, a másikat szárított rózsaszirommal. Mindent össze kell keverni, aztán golyókat formálni belőle. Ebből a mennyiségből kb 3 golyó lesz. Egy napot állni hagyjuk és lehet használni, a fürdővízbe beledobod és már pezseg is :) A kókuszolaj nagyon jól hidratálja a bőrt, a vízből kiszállva ne dörzsöljétek le, csak finoman itassátok fel a vizet egy puha törölközővel.



Fontos, hogy olajjal illatosítsátok, a vízalapú dolgoktól pezsegni kezd és nem áll össze. (Legutóbb rózsavízzel próbálkoztam, tanuljatok a hibámból, szétesett )


Jó relaxálást :)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése